Bedrövligt!

Hade tänkt att springa lite på löpbandet ikväll. Men det gick ju sådär. För det första var jag sjukt trött så min ambitionsnivå var lagom låg. För det andra så tog jag med jobbväskan första vändan till gymmet. Vände hemåt och funderade en kort stund på om man inte skulle dra täcket över huvudet och tycka synd om sig själv. Men nä, jag vände tillbaka igen. Efter en pinsamt kort stund på bandet var jag nära döden så jag fick jag börja gå lite. Försökte springa igen, men det gick inte. Började istället gå i rask takt, men lyckades pilla på nödstoppen så den gick i...då var det bara att gå hem. Det var inte meningen jag skulle träna ikväll...suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0