Måndag

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 82,6 kg (-0,3kg)
Fett: 22,8 % (-0,1%)

Tja...det händer inte sådär jättemycket. Skönt att se jag inte gått upp i alla fall. Atkinsdieten går bra, jag har dragit ner ordentligt på kolhydrater. Jag äter massor av ägg, grädde, fisk, kött och kyckling med tillbehör som coleslaw, blomkål, broccoli och sparris. Nu måste jag bara dra ner på alkoholen också...vilket kan bli svårt då vi går mot en period av många, "sociala arrangemang", även kallat fester. Jag har även fått en ny last...jordnötssmör! Grymt gott! Som tur är det inte såå mycket kolhydrater, fast egentligen för mycket. 14-16g kolhydrater per 100g. Men man äter oftast inga mängder. Kyckling i jordnötssås är grymt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0