Update!

Det är seeeegt på bloggsidan som ni kanske märker. Jag har inte haft någon tid eller lust att uppdatera den. Hursomhelst, vi börjar få ordning på lägenheten, bara lite saker kvar i gästrummet och tavlor som ska sättas upp. Det funkar bra med katten, enda jobbiga att det blir så mycket hår överallt! Man får dammsuga var och varannan dag.

Jag har beställt ny datorskärm nu! Det blev den skärmen jag nämnde i förra blogginlägget. Förhoppningsvis kommer den idag, så jag kan utvärdera den i helgen! Ska bli skönt med en stor skärm, det är speciellt bra när man programmerar. Så nu kan Eleonore få tillbaka sin skärm, så hon kan få igång sin dator också. Fast vi behöver en trådlös router innan hon kan bli uppkopplad igen. Någon som har en över?

Den här veckan har jag jobbat hemifrån, det är inte alls min grej. Jag blir lätt disträ och har svårt att jobba ordentligt. Ska bli skönt när folk återvänder till kontoret så man kan åka in och jobba. Fast jag gillar ändå att jag har möjligheten att jobba hemifrån.

Tänkte tipsa om en sida som Eleonore visade mig, SmartBudget, en bra gratis sida där man kan få koll på sin ekonomi. Jag gillar att ha koll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0