No rest for the wicked

Lite dåligt med bloggandet, men det finns helt enkelt ingen tid. Flytten drar ut på tiden. Vi har fortfarande lite kvar att hämta i gamla lägenheten men det mesta är över nu. Nu försöker vi möblera så gott det går. Jag gillar inte att bo i en enda röra. Ordning och reda ska det vara!

Vi har i alla fall kommit igång med matlagningen, så nu behöver jag inte äta ute för dyra pengar. Lägenheten känns i övrigt bra, bara vi får ordning på allt.

Som sagt så har ju min skärm havererat. Efter en viss tids googlande och letande har jag kommit fram till att min nya skärm är en 22" Dell. Enligt vad jag läst om den ska den vara bra för det lilla den kostar.

På jobbet går det bra. Det är mycket nytt att lära sig. Givetvis är det roligt, men samtidigt påfrestande. Man är lite seg i skallen när man kommer hem, men med lite sömn så ordnar det upp sig :-) Nästa vecka kommer jag jobba hemifrån i en vecka. Alla på kontoret har semester då, så då är det ingen idé att jag åker in och jobbar när jag kan göra allt hemifrån. Veckan därefter har jag semester. Ska bli lite skönt faktiskt...även om jag inte jobbat så mycket än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0