Internet

Svettig, kletig å trött...men nu funkar i alla fall internet i nya lägenheten. Status på inflyttning är ca 50% klart, har nästan hela min lägenhet kvar...suck! Jag hatar verkligen att flytta. Nästa gång får nog bli till hus eller annat mer permanent ställe. Vädret har, som ingen har missat, varit kanon. Lite för bra när man jobbar och flyttar. Lite lägre luftfuktighet vore inte helt fel...men man ska inte klaga, så jäkla många sommardagar har vi inte i Sverige. Passa på å njut! Imorgon bär det av, efter jobbet, mot Åbytorp för att närava vid min ömma broders och frus dop. På söndagen åker vi åter hem, men vi tar vägen förbi Linköping och hämtar mina nya högtalare! Ser fram emot att lyssna på dem, har hört så mycket bra om dem. Nä, nu är det duschen som gäller, sedan skönhetssömn i vår sköna nya Tempursäng :-)

Kommentarer
Postat av: Robert

Hej ömma broder! Både mitt och min frus dop skedde på 70-talet! Dock ska vår lille son Anton döpas i morgon den 4:e juli. /Din näsvise storebror.

2009-07-03 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0