Flyttstök

Dygnet tycks inte räcka till. Först jobb fram till 18.00. Därefter flyttstök mest hela kvällen. Någonstans där emellan ska man försöka göra och inhandla någon mat, som gärna får bli över till matlåda dagen därpå, så man slipper äte ut för 75kr lunchen...men men. Sakta men säkert börjar vi komma i ordning i lägenheten. Högtalarna som jag hämtade på vägen hem är inkopplade och låter riktigt bra! Dessa små krabater spelar mer bas än min gamla Infinity någonsin har gjort(!) Ett bra köp med andra ord. I helgen hoppas jag på att vi kan flytta över alla mina prylar från gamla lägenheten så den kan städas ur. Att springa fram och tillbaka och hämta saker varje kväll är mindre roligt...

Som grädde på moset har även min skärm gått sönder. Just nu kör jag med Eleonores. Jag funderar på att inhandla en ny ganska snart. Det lutar åt en 23" skärm, men kan den vara för stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0