Moment of truth

Dags för tredje invägningen:

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 86,3 kg (-1,5kg)
Fett: 25,2 % (-1,1%)

Ser ju onekligen bra ut, trodde inte att det skulle vara så mycket viktnedgång. Syndade lite i helgen, blev både rödvin, öl och whisky i fredags. Sen så åt jag en stooor portion pannbiff (> 200gr) med pommes i söndags. Mums! Slank ner en glass också...

Annars så börjar det lugna ner sig på exjobbet. Lugnet före stormen så att säga. Där stormen är presentationerna. Ja, det blir flera stycken. En på skolan och en på Tactel. Det är bra, jag behöver öva på att presentera saker. Exjobbet på skolan kommer att presenteras 30/1, kl 11.15 i sal E3139. Lite osäker på sal, men jag återkommer när jag kollat upp det.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hehe, jag minns min magister-presentation på Sony Ericsson. Vissa av åskådarna var så sjukt ointresserade att man fattade att de blivit dittvingade :) Fast det var å andra sidan inget lth-exjobb så vi gjorde ju inget konkret åt dem, men ändå :)

2009-01-20 @ 07:29:57
URL: http://stouter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0