Dag 2

Andra dagen med kaloriräkningar...det går bra, för bra faktiskt. Två dar i rad har jag legat på < 2000 kcal. En sak jag upptäckt, är att det inte är så farligt med kalorier i vanlig mat. Det är så fort man börjar dricka alkohol och godis som det drar iväg. Min frukost ligger nu på ca 300 kcal, känns lite lite så jag ska försöka utöka den. Lunch och middag har varit ca 7-800kcal. Alltså på en dag får man i sig 300 + 800 + 800 = 1900 kcal. Lugna puckar. Mitt mål är drygt 2000 kcal, och i ärlighetens namn tror jag det är lite lågt för mig. Speciellt om jag börjar köra spinning igen. Då är det träning 4 ggr i veckan, då måste jag nog ha i mig 2500kcal. Vi får se om en vecka hur mycket jag gått ner. -0,5kg i veckan är rekommenderat.

Kommentarer
Postat av: MissEllie

jag tappa räkningen någonstans i Budapesttårtan vi fikade på jobbet idag :) Du är duktig du dock älskling Puss

2009-01-07 @ 19:07:50
URL: http://missellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0