Nybakad civilingenjör

I helgen kom mina kära föräldrar ner för att hälsa på mig och närvara vid min och Emirs presentation av examensarbetet. Presentationen gick bra och vi är godkända. Egentligen är inte rapporten officiellt godkänd, men det är bara lite formaliteter innan den godkänns. Så inofficiellt är jag nu civilingenjör! Känns bra! Det här är något jag aldrig skulle trott om någon sagt det till mig för 5 år sen.

Helgen har varit jättetrevlig med mor och far och besök av fam. Holmberg som hälsade på och grattade mig i lördags. Jag stod för maten och bjöd på quesadilla, dubbelmarinerad oxfilé med potatisgratäng och marängsviss. Vi provsmakade också mina presenter jag fått från Eleonore, Möet & Chandon Rosé samt Mackmyra! Tack älskling! Presenterna var superbra! Av mina kära föräldrar fick jag slipsnål och manchettknappar signerat Kalevala. De är jättefina! Jag har också fått blommor från mina bröder, min farbror och fam. Holmberg. Tack alla! Det har varit en jättetrevlig helg!

Recept:
Per Morbergs grymma lasagne bolognese
Dubbelmarinerad oxfilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0