Invägning

Jag har gjort det igen, gått ner i vikt trots massor av god mat och alkohol. Men det är inte så stor nedgång. Skönt att jag ligger kvar på samma vikt i alla fall. I helgen var jag och Eleonore och hälsade på i Mellbystrand, där bjöds det på massor av god mat och dryck i vanlig ordning. Jag tror jag åt min första mat-fondue :-)

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 84,7 kg (-0,3kg)
Fett: 24,3 % (-0,2%)

Idag har jag roat mig med att installera Windows XP. Jag har kört Windows Vista tidigare. Men Vista fungerar inte så bra med utveckling av programvara för mobiltelefoner. Dvs. JavaME-utveckling medelst Sony Ericssons SDK. Egentligen vore det intressant att köra bara Linux, men just nu måste jag ha Windows för JavaME-utveckling. Det är drygt att installera om Windows. Installationen går iofs ganska snabbt, det är alla program man måste ha för att kunna göra något vettigt. Det tar evigheter att installera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0