Invägning

Inga stora förändringar, men väl åt rätt håll igen. Alkohol är INTE bra när man ska gå ner i vikt. Men å andra sidan har jag inte räknat kalorier heller så duktigt. Summa summarum, vikten har jag inga problem med att hålla, det svåra är att gå ner i vikt. När man ligger på ett kaloriunderskott så blir man ju automagiskt hungrig hela tiden...å det är inte roligt.

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 85,0 kg (-0,5kg)
Fett: 24,5 % (-0,2%)

Dagen har varit lugn, inga jobb sökta. Det börjar tunna ut bland jobben, i alla fall i Skåne. Än så länge har jag ingen lust att söka mig till andra orter. Jag trivs bra i Malmö och det borde inte finnas någon vinst i att söka till andra orter så länge det inte gäller Göteborg eller Stockholm förstås.

Idag lyckades jag implementera Trivium, den har faktiskt en sjukt enkel design, det vara bra lite troll som gick i koden :-)  Den är redan rätt optimerad. Snabbare än Grain-128. Men jag ska försöka pilla lite till. Det är själv optimeringen som är rolig. Att jaga millisekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0