Fredag!

Äntligen fredag! En av de bättre dagarna i veckan, speciellt om tagit ledigt just den dagen :-) Idag var jag och testade lunchen på Southern kitchen café i Malmö. En amerikansk restaurang. Bra priser och bra mat! Sen ligger det precis där jag bor vilket är trevligt. Ev. ska Ellie och jag dit på söndag och testa brunchen. Kul med en restaurang med amerikanskt atmosfär. Saknar USA, det var trevligt där. Chicago åker jag gärna tillbaka till flera gånger!

Ikväll är det inflyttningsfest på Tactel. De flyttade till nya lokaler i somras och de inviger dem idag. Anställda och kunder är inbjudna till festen. Det kommer bjudas på underhållning, mat och dryck. Det ska bli trevligt att mingla runt lite och träffa folk.

Fredagsrock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0