Bloggtorka

Har varit lite seg att uppdatera bloggen, men här kommer en kort uppdatering. Förra veckan testade jag brasiliansk aerobics. Det var mycket trevligt. Dock så infaller den innan Capoeiran vilket resulterar i ett pass på sammanlagt 2,5 timmar. Känns lite väl mycket. Dessutom kostar det 700kr per termin, så jag hoppar det så länge. Får se om jag testar det till våren.

Vi har även haft ett litet genombrott i exjobbet. Vi har lyckats, med emulerade telefoner, att genomföra ett Diffie-Hellman nyckelutbyte :-) Så nu kodar vi för fullt! Det är mycket att göra.

I helgen var jag och besökte metropolen Åbytorp och hälsade på familj och vänner. Ett kort intensivt besök, men trevligt. Passade på att ta med mig en gammal dator som jag tänkte ha Linux på och köra som server. Ska bli kul att leka lite :-)


Malmö by dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0