Pluggkväll

Dagen har varit bra, pluggat lite diskret matematik och sen spinnat på eftermiddagen. Spinningen gick väldigt bra för en gångs skull. Inga krämpor eller dylikt. Nu är man hemma och snor ihop lite baconinlindad kycklingfilé med gorgonzola, mums! Blir lite gott vin till också :-) Så man blir lite lagom lullig sen när jag ska plugga...

Ikväll tänkte jag nämligen plugga numerisk analys, försöka komma så långt som möjligt på projektet, gärna gör allt klart, men det är nog önsketänkande.

Jag hade tänkt posta bilder på alla mina blommor, har varit lite slö på den fronten. Har fotograferat en del, men inte alla. Blommorna trivs annars väldigt bra, de växer så det kna(r)kar. Jag klippte nyligen ner min julstjärna, trodde den skulle dö, men nu har jag sett en del gröna skott, så den är på återhämtning! Blommor ÄR coolt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0