Högskola - slappt?

Nu hittade jag artikeln som jag såg på tidningen Citys framsida för ett tag sen. Högskolan - en studie i slapphet. Nu undrar jag vilken utbildning/högskola de menar. Jag kan knappast säga att civilingenjörsutbildningen i data vid LTH är slapp. Den är långt ifrån slapp. Jag lägger förmodligen i snitt drygt 40 timmar i veckan på skolan. Alltså i runda slängar en heltidstjänst. Jag tränar dessutom 4ggr i veckan vilket gör att jag knappast har tid för ett extrajobb. Slappt? Nä, inte någonstans...

Kommentarer
Postat av: MissEllie

tycker inte heller det slappt och plugga faktiskt vet inte vilken skola dom tittat på?!? Puss

2008-04-22 @ 16:20:08
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0