Första rakningen...

Haha...ja då har man testat att raka sig med bara ett blad. Det gick väl sådär...jag tror jag har en hel del att lära. Tur att det finns instruktionsvideor på youtube :-) Kan väl säga att det var tur att jag köpte ett alunstift! Blödde lite här och där. Förmodligen för att jag tryckte för mycket med hyveln, man ska inte trycka något alls, rakhyvelns tyngd är det enda som behövs. Kommer nog ta ett par veckor innan man lär sig det här. Men jag hoppas på att jag sen kommer få babylen hud efter rakningen :-)

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Så länge du inte ser ut som scarface hjärtat e jag nöjd *ler* puss

2008-04-25 @ 12:59:34
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Linnéa

tyvärr har vi inget badkar. det är precis så vi har varmvatten i duschen..:) men det känns bättre idag, tror no training och kass mat gör mycket negativt. nya tag idag!!!!!!

jag tycker du ska låta skägget växa..:)

2008-04-26 @ 09:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0