My precious...

Nya mobilen är grymt fin! Så mycket finare än min gamla (så klart, varför köper man annars en ny?). Den är riktigt snabb i menyerna. Eleonore tyckte den var lite tung, men jag tycker den känns gedigen, välbyggd! Den väger bara 28 gr mer än min k750i, så den är ju inte sååå tung. Nackdelarna är att kameran inte är så bra och sen är knapparna väldigt små, men det funkar för mig som har smala fingrar.

Det jag gillar bäst med telefonen är att man via homescreenen kan se om det kommit några nya mail och även dagens händelser i kalendern. Mycket smidigt, men det förutsätter att man har en internetuppkoppling, antingen via WLAN eller 3G. Idag ringde jag Tele2 och beställde ett surfpaket för 29kr / mån. Då får jag 200MB att surfa för, jag hoppas det räcker. Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Ass

Haha, så ska jag säga om någon säger att jag är tung :D Nej jag är bara gedigen och välbyggd! :)

2009-03-18 @ 13:26:35
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Så klart ;-)

2009-03-18 @ 14:49:09
URL: http://malandro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0