Invägning

Måndag och invägning i vanlig ordning.

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 83,6 kg (-0,8kg)
Fett: 23,5 % (-0,5%)

Ja, det ser ju faktiskt bra ut. Lite för bra med tanke på vad jag stoppat i mig under veckan. Dessutom har jag inte tränat något pga. ryggont, och nu halsont. Vågar man hoppas på under 83 kg nästa vecka? Kanske, helgen som kommer är oplanerad än så länge, förutom brasiliansk kväll på fredag med föreningen. Sen hoppas jag på att halsontet försvinner så jag kan träna på onsdag.

Som sagt så väntar jag nu på min mobil jag köpt. Köpte den av en kille i Göteborg för 2600 kr på blocket. Inget kap, men ganska hyggligt pris. Ca 4100 kr kostar den ny. Vi får se om mobilen leder till ett jobb...den som lever får se. Annars så känns det som om smartphones är lite på intåg, alltså mobiler som liknar en dator mer än en mobiltelefon. Folk klagar generellt på att vi är FÖR tillgängliga (vilket delvis leder till stress) och det kan jag väl hålla med om, men samtidigt ökar vår tröskel för hur mycket information vi klarar av. Var sak har sin mognadsfas.

Jag och Eleonore ska ju på Jeff Dunahm den 11:e april, för den som inte vet vem han är (typ mina föräldar) så kommer här ett smakprov (med svensk text!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0