En helg att minnas

Helgen var trevlig om än intensiv. Fredagen spenderades mestadels i bilen på väg upp mot Örebro. Därefter på relaxen i Gustavsvik. Riktigt nice! Vi slappade och åkte lite rutschbana och blev 14 år på nytt igen :-) Lördagen spenderades hos mor och far, sen så åkte jag och Emir på en resa genom Kumla och mindes gamla tider. Lördagkväll så var vi på fest i adolfsberg, brunnsparken och tills sist Harrys. En mycket trevlig kväll som blev sen då klockan drog iväg en timme bara så där kl 02.00. Ett stort tack till Taxi Svensson, som ställde upp att köra mitt i natten! Söndagsslapp hos mor och far sen söndagsmat hos Dans trevliga föräldrar med efterrätt och tårta(!)  Därefter hemfärd mot våren och Malmö.

Idag ska Ellie och jag kika på lägenheten hos Stena, hoppas den är fin! Ser fram emot en egen lägenhet samt att bo tillsammans med Eleonore :-) På a-kassefronten går det bra, jag har fått spec. på utbetalningen, så det gick över förväntan fort! Så snart får jag väl jobb eftersom allt trassel med a-kassan är över nu ;-)

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Puss älskling, hoppas också lägenheten är fin! Löv Jo!

2009-03-30 @ 14:17:13
URL: http://missellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0