Upp till bevis!

Idag är första dagen på mitt "nya" liv. Nu börjar jakten efter tvättbrädemagen! Så nu blir det ingen alkohol, inget godis och det ska räknas kalorier. Mitt basala energibehov(kaloribehov vid noll träning) ligger på ca 2000 kcal enligt den här sidan. Så jag ska försöka hålla mig kring 2000, lite drygt, eftersom jag tränar också. Idag har jag nog fått i mig för lite kalorier. Tror det ligger någonstans kring 1800. Lite för lite, med tanke på att jag tränade idag. Man vill inte gå ner för mycket i vikt, då finns det nämligen risk att musklerna försvinner, och det vill vi inte.

Tänkte väga mig imorse, men det glömdes bort så invägning och andel fett(enligt min våg) kommer här:
Vikt: 89,6 kg
Fett: 27,6 %

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0