Exjobb å spotify

Passar på att blogga under körslaget...jag delar inte riktigt Eleonores entusiasm av programmet :-) Det har varit lugnt med bloggande nu. Det beror mest på att det har varit en del att göra med exjobbet. Rapporten börjar bli klar nu. Den har granskats av diverse personer som har kommit med viktiga synpunkter. Nästa vecka är det nog dags att börja med presentationen. Två veckor kvar, sen är man civilingenjör! Känns kul, men samtidigt lite tråkigt, jag har trivts med att plugga på LTH. Men sex år med heltidsstudier får räcka...

Nu har även jag skaffat Spotify. Det är en musiktjänst där man får tillgång till massor av låtar som man sedan streamar till datorn. Äntligen ett vettigt alternativ till piratkopieringen. Det är gratis att använda, men det är reklam var sjätte låt. Dock så kan man betala 99kr/mån för en reklamfri variant.

I övrigt går det bra med "deffningen". Jag räknar inte lika mycket längre, utan det blir mest uppskattningar. Men det verkar fungera bra! Det ska bli intressant att väga sig på måndag igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0