Andra invägningen

Jaha...då var det dags att väga sig efter en vecka "bantning". Jag gillar inte ordet bantning egentligen, det låter bättre att jag deffar istället :-) Det har gått ganska bra och jag har inte bara levt på vatten och bröd. Iofs så tränar jag ju ganska mycket nu så jag kan ju stoppa i mig ganska mycket kalorier. Det gillar jag! :-)

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 87,8 kg (-1,8kg)
Fett: 26,3 % (-1,3%)

Hmm...ja det ser ju väldigt bra ut, lite för bra kanske. -1,8kg låter jättemycket för att bara vara en vecka. Tror att jag tappat lite vatten också. Det blir intressant att se resultaten om en vecka igen.

Sen så har jag en annan intressant sak att berätta. Jag är nu längre inte officiellt välkommen in i pärleporten eftersom jag gått ur kyrkan idag. Känns lite konstigt men å andra sidan delar jag inte kyrkans tro på gud. Men det är inte sagt att jag kan uppskatta kyrkan och dess historia, det är en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0