Windows XP

Suck! Installationen av XP blev inte så bra. Trasslade som attans, slutade med att datorn inte startade alls(!) Så nu har jag installerat XP igen. Nu verkar det fungera bra. *peppar peppar*. Har dock inte startat om datorn, så man vet aldrig.

Idag var jag på Farad, F-sektionens arbetsmarknadsdag på LTH. Det var typ två företag som var intressanta. Mässan är ganska liten. Intressant var dock LTHs CV-granskning. Jag fick knappt någon kommentar alls på min, de tyckte att den var jättebra. Känns ju skönt, men den har ju inte genererat något jobb än dock...
Det har varit dåligt med jobbansökningar överlag men imorgon ska jag dra iväg några nya. Håll tummar å tår!

Nu ska jag strax iväg på träning, det börjar bli lite mycket nu...ska bli skönt när Renata kommer tillbaka, då ska jag nog ta lite semester från träningen, en vecka eller så. På dagarna är det lugnt som attan, men på kvällarna är det fullt upp, det borde vara tvärtom. Man blir inte så social när man inte är hemma om kvällarna.

Till helgen kommer Captain Morgan...


Kommentarer
Postat av: Ass

Tror det kommer vara ungefär den ljudvolymen i alla fall ;) Ser fram emot det :D

2009-02-25 @ 19:26:48
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0