Update

Nä, det har var dålig uppdatering av bloggen. Det är dags att ändra på det. Jag har varit "ledig" i två veckor nu. Tiden går fort! Men trots ledigheten så har jag inte känt mig speciellt arbetslös. Jag tror det här blir första veckan som kommer bli någotsånär lugn.

Jag började lite smått förra veckan att implementera Trivium i Java. Trots den enkla designen så är den ändå lite bökig att implementera. Det som trasslar till det mest är att den är bit-baserad. Dvs, man måste bryta bytes mitt i och skifta bitar till höger och vänster. Men jag börjar få ordning på den, tror jag :-)

I övrigt har jag upptäckt att mobiltelefonvärlden är en intressant värld. Det vore riktigt kul att få jobba med mobiltelefonutveckling! Igår visade SonyEricsson upp sin iPhone-dödare, Idou. Den verkar riktigt spännande! Dock släpps den inte än. Jag känner att det börjar bli dags att byta upp mig från min gamla häst SE-k750i.

Ikväll är det invägning i vanlig ordning. Det ska bli intressant att se vad vikten kommer att bli. Jag har varit dålig på att räkna kalorier den senaste tiden. Förhoppningsvis ligger jag kvar på samma vikt som förra veckan. Det blev ju en del alkohol även denna helg. Jag har dessutom sträckt mig i ryggen vilket gjort att jag inte kunnat träna fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0