Måndag

Fan också! Jag har tappat min karaktär...som ni vet är det måndag och invägning. Jag har tappat lite grann, men det hade ju inte gjort något om jag tappat mera. Som vanligt tror jag det är helgen (rödvin är ju såå gott) som är boven igen i samband med dåligt val av mat (för stora portioner) och frukost (bröd innehåller MKT kalorier). Om jag ska vara ärlig så tror jag inte på så stort tapp till nästa vecka heller. Det är ju nämligen påsk snart...och påskgodis. Men! Jag ska försöka hålla fingrarna i styr. Det vore så härligt att krypa ner under 80-strecket snart, senast jag var där måste ha varit över 10 år sen.

Vikt och fett enligt min våg:
Vikt: 83,2 kg (-0,3kg)
Fett: 23,2 % (-0,3%)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0