Exjobb, träning och Chrome

I måndags började jag och Emir att exjobba Tactel. Trots att vi bara varit där tre dagar så har vi kommit igång bra. Just nu håller vi på att researcha om SMS-kryptering. Till vår förvåning finns det tydligen en del implementationer redan, fast ingen som är lika bra som våran kommer att bli ;-)

Idag skulle jag varit och tränat Capoeira egentligen, men cykelpumpshelvetet som finns vid Lugnet i Malmö fungerade inte och pyste ur all luft ur däcket och min lust att träna, så det var bara att knata hem igen....suck! Jag har inte tränat på ca 2 veckor och skulle verkligen behöva komma igång igen. Visst jag kunde väl ha åkt dit alla fall, men lust rann verkligen av mig och jag hatar att vara sen...
Mitt spinningkort på gerdahallen har gått ut också. Funderar på om jag ska skaffa ett nytt, spinning är sjukt kul och jag saknar det verkligen. Fredagsspinningen är mysig :-)

Google har släppt en ny webbläsare, Google Chrome, den är sjukt snabb, snabbare än Firefox. Det enda som saknas är stöd för plugins/addons så man kan få adblock och lite annat smått och gott!

Bjuder på en nattbild från Chicago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0