Bra dag!

Idag har det varit en bra dag! På exjobbet har vi fått nya krafter och nya idéer efter ha varit nere till skolan och pratat med vår handledare. Vi har faktiskt en idé som inte någon annan implementerat :-) Det ska bli spännande att testa den. Förhoppningsvis kommer den vara riktig snabb och mycket säker. Jag vill inte avslöja för mycket, vilket kvittar egentligen eftersom exjobbet kommer vara offentligt sen...

En annan bra sak idag som jag upptäckte är att de har dusch Tactel, då kan man ju cykla till jobbet. Återstår bara inhandla en cykel först. Jag är ju lite kräsen så det kan bli en dyr historia. Men det får bli till våren när jag blir rik och berömd ;-)

Å sen har jag tränat Capoeira idag! Gud vad skönt att få träna igen. Har saknat det. Tyvärr så är Capoeiran inställd på onsdag så det blir ingen mer träning i veckan. Kanske får ta mig ett spinningpass...träningsabstinens!

För övrigt har jag fått konkurrens från en kille som också gillar Eleonore, jag fotade han på bar gärning igår när han höll hårt i henne...


Kommentarer
Postat av: MissEllie

He's my man :)

2008-09-15 @ 22:35:45
URL: http://missellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0