Rosenrot

Har börjat knapra lite rosenrot. Köpte det häromveckan på vinst och förlust. Har läst mycket om det och det verkar vara ett intressant "kosttillskott". I måndags var jag sjukt trött, så trött att jag till och med hoppade över Capoeiran. Men igår och idag har jag knaprat rosenrot och känner mig mycket piggare. Sen kan jag inte svara på om det är en placeboeffekt eller inte. Men en effekt är det i alla fall.

Sen var jag och shoppade ett annat kosttillskott idag också. Protein. 159kr för 1kg. Tycker det är bra att ha när man slarvar med maten, eller har bråttom. Bättre att få i sig protein än ingenting.

Vi har kommit igång ordentligt på exjobbet. Nu börjar man inse att det är en del att göra. Speciellt när man inte jobbat med J2ME tidigare, eller på svenska, mjukvaruutveckling för mobiltelefoner.

Kommentarer
Postat av: Holmbergs

Rosenrot det äter Eleonores Pappa varje dag så det är bara att fråga honom om det hjälper........



Ha en trevlig helg från oss i Halland



2008-10-15 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0