Födelsedagen

Jahapp, då är födelsedagen strax över. Hur var den då? Tja...som vanligt :-) Fick en bok av Emir på jobbet, en fotobok med bilder till inspiration. Tackar Emir! Sen har det regnat in lite gratulationer via facebook, SMS och bloggkommentarer, tackar så mycket! På kvällen var det lugnt, jag såg Låt den rätte komma in, svensk vampyrfilm, helt ok! Rekommenderas!

Efter filmen begav jag mig bort till Chokladfabriken i Malmö för att uppträda med Estilo Faixa. Vi hade en liten show där med Samba och Capoeira. Showen arrangeras i samband med en kampanj som pågår nu mot rasism och för mångfald riktat mot gymnasieungdomar. Det märktes att det var ungdomar...innan showen när vi var backstage var där också ett gäng snorungar. Under tiden tjejerna övade på sin dans var de tvunga att skratta åt dem hela tiden. Suck! Kan man inte visa de som ska uppträda lite respekt!? Men men, jag har väl blivit gammal och gaggig ;-)

Hur som helst gick showen bra tyckte jag, det är alltid nervöst att uppträda. Efter showen, strax innan jag skulle hem, sjöng mina snälla vänner för mig, på fyra olika språk! Hihi, det var lite kul. Det var svenska, danska, portugisiska och polska :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0