Helgen

Nu är det egentligen sovdags för länge sedan! Ska upp tidigt imorgon och tvätta nämligen, och plugga lite mellan tvättarna. Helgen har varit god mot mig(längre recension av helgen återfås i Eleonores blogg) och jag har lyckats cykla totalt 4 mil i helgen, lite lite, men det får duga. Det är ganska mycket med skolan nu. Ikväll satt jag och Emir och gjorde klart sista hemuppgiften i datasäkerhet, sen blev det en massa snack, för det är sällan nu som vi fått tid att prata med varandra. Maj månad kommer att vara ganska intensiv, skola mest hela tiden, och sen ska man försöka få in lite cykling däremellan.

Jag har lagt till en status på hur mycket jag har cyklat hittills inför vättern här till höger, den får ni hålla koll på. Hoppas den ger mig en liten morot att cykla duktigt inför vättern.

För övrigt så är vin ingen bra kombination med skolarbete, dvs. jag fick inte så mycket gjort i fredags, men det var kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0