Helg :-)

Fredagar känns alltid bra! Ska bli skönt med helg, även om jag inte har några direkta planer. Det enda som jag har planerat är att tentaplugga och cykla.

Träningen igår gick bra! Även om jag dog lite mitt i träningen, som vanligt så hade jag ätit lite väl mycket och nära inpå träningen, så maten stod mig upp i halsen ett tag. Men förutom det så lyckades jag gå ner i brygga utan större problem och upp igen(med viss möda). Känns alltid skönt när man gör framsteg!

Ikväll får jag kanske besök av min äldsta broder och fru, ev. ska de bila ner till Tyskland och köpa en ytongsåg :-) Får hoppas på att han åker ner och köper den, det vore jättekul om de kom förbi.

Nä...hur vore det om jag gjorde något vettigt istället för att blogga...som att plugga kanske?! Ska plugga lite i eftermiddag i alla fall, näst sista räkneövningen i diskret matematik. Förhoppningsvis blir det här sista tentapluggandet ever! Vi får hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0