Cykling!

Woohaa! Idag har cyklat ordenligt! Eller...trött är jag i alla fall. Var ute och cyklade med Gustav idag, vi skulle från början tagit en sväng till Skanör, men sen ändrade vi det till Höllviken. I praktiken hamnade vi i Tygelsjö efter en sväng förbi Limhamn, Bunkeflo och Klagshamn...sammanlagt blev det en sväng på drygt 2 mil.

Men jag tyckte inte jag hade fått tillräckligt med mil i benen så jag drog en sväng till Lund för att överraska Eleonore! Så nu sitter jag här och bloggar. Blir en liten paus här på ett par timmar sen drar jag tillbaka mot Malmö ikväll. Så dagens sammanlagda sträcka blir drygt 6 mil! Det behövs verkligen inför vättern.

För övrigt så har jag också registrerat mig på Avanza. Man kan få 'över' sin PPM dit, d.v.s. Avanza hämtar information från PPM och sammanställer den, så det handlar inte om någon direkt överföring. Mycket intressant! Så nu kan man ha stenkoll på PPM-fonderna, det gick iofs förut med, men Avanza har finare sammanställning av statistiken än PPM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0