2 down 1 to go

Skrev tenta i diskret matematik idag. Det kändes helt ok, nästan för bra faktiskt. Så jag hoppas i alla fall på ett godkänt. Så fel kan jag inte tänkt...eller?! Nu ska jag forsätta att plugga numerisk analys. Jag har den tentan på torsdag, sista tentan ever! Förhoppningsvis då, om jag klarar den...men det gör jag! Känns lite kort med bara kvällen och tisdag och onsdag att plugga, men det ska gå! Lite tråkigt att den kursen går ut på att komma ihåg sjuttielva formler, inte riktigt vad jag kallar kunskap...men vad gör man?

Här får ni en till bild på min fina orkidé :-)

472547-36

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag har fått en finfin kamera i examenspresent!

2008-05-28 @ 08:04:52
Postat av: Tobbe

Woohoo! Vad kul! Då får man se lite läckra bilder på bloggen sen då :-) Grattis till examen förresten!

2008-05-28 @ 09:16:12
URL: http://malandro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0