Skön söndag

Så var det söndag igen. Helgerna flyger förbi, men det gör inget för jag är ledig nästa vecka :-) Idag övade vi flick-flack på akrobatikträningen. Det var läskigt, men jag lyckades i alla fall komma runt, om än med lite hjälp. Kanske att man klarar av en flickis på stranden i sommar, vi får se.

Helgen har annars varit mycket trevlig, med mycket mys i Nöbbelöv. Fick en present i fredags av min söta Eleonore, en plåtask med whiskyfudge, mumma! I lördags såg vi på andra chansen och Sweeney Todd och åt och drack gott. Jag tyckte dock filmen var ganska kass, jag är inte mycket för musikaler, även om det här skulle vara någon slags skräckfilm. Imorse åt vi frukost på Espresso House i Lund, det var gott med scones till frukost! Sen så slog vi ihjäl några timmar på Nova Lund och dregglade över lite Apple-prylar...

Förresten, vet ni att det är min namnsdag idag, glöm inte att gratta mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRATTIS på din stora dag i efterskott! ;)

2008-03-10 @ 15:49:30
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Sara

Så du har också hamnat i bloggträsket =). Coolt att du kollade på melodifestivalen, kan inte minnas att det var din favorit ;). Lycka till med det sista i skolan nu och jag ser fram emot att se vad det blir för exjobb! Ha det bra! Kram Sara

2008-03-11 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0