Första lediga dagen

Dagen började bra med sovmorgon. Var skönt att ligga och dra sig till 09.30. Det har inte gått många knop idag, men det är ungefär som det brukar vara första dagen man är ledig. Har ändå fått en del gjort. Jag har förberett datorn så att jag kan lägga in Vista. Det var dags att installera om XP så jag tänkte testa Vista när jag ändå ska formatera om hårddisken. Kanske gör det i natt.

Annars så har jag varit till Biltema och inhandlat ny sadel och stänkskärmar till cykeln. Det var dags att byta, skärmarna var ordentligt trasiga och hade lagats tillfälligt med ståltråd :-) Sadeln var också trasig vilket visade sig genom att den lämnade fina blöta avtryck i arslet när man cyklade. Har dessutom höjt sadeln något, känns som man blivit längre på äldre dar. Kanske är Capoeiran :-)

Jag har även inhandlat en Plantronics Voyager 520 från cdon.com, fick mail idag att de skickat den! Ska bli skönt med ett headset när man pratar mycket i mobilen. Jag har avskaffat min hemtelefon, så från och med nu är det endast mobil som gäller. Kollade precis på Plantronics hemsida om den var kompatibel med min SE k750i, tydligen så var den inte det...hjälp! Hoppas den fungerar ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0