Det lackar mot vår...hoppas jag

Jaaoo...då lider påskveckan mot sitt slut. Imorgon är det måndag, sen är det hemresa. Om jag får säga det själv ska det bli rätt skönt att återvända hem. Skåne börjar kännas mer och mer "hemma". Jag har däremot tyvärr inte hunnit hälsa på alla jag ville hälsa på och jag har inte köpt några nya sommardäck så de får nog snällt följa med ner till skåne. Sen ska det bli trevligt att träffa Eleonore igen, det var ju faktiskt en hel vecka sen vi sågs. En viss abstinens har uppstått.

När jag väl är hemma i skåne igen, tänkte jag visa upp alla mina fina blommor här på bloggen. Jag börjar få en rätt bra samling nu, för att vara kille alltså ;-) Jag ska ge er ett smakprov på min fina julstjärna. Tror den är ca två år gammal.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0