Äntligen klar!

Japp, idag blev vi godkända i kursen internet inuti. Nu kan jag casha hem 7,5hp till. Jag samlar på högskolepoäng :-) Nu återstår endast numerisk analys(6hp), diskret matematik(6hp) samt datasäkerhet(7,5hp), sen är man nästan färdig civilingenjör...."bara" exjobbet kvar.
Det kommer dock inte bli helt pluggfritt kommande veckor. I datasäkerhetskursen har läraren redan lagt ut vad som skall göras härnäst, så jag och Emir tänkte tjuvstarta lite. Kan behövas, för mattekurserna lär nog sno lite tid. Efter varje avklarad kurs måste även min obligatoriska vinnarlåt spelas, "perfect gentleman" med Helloween. Grymt skönt låt! Lyssna själva.

Helloween - Perfect gentleman



Kommentarer
Postat av: K o R Holmberg

Grattis till avslutade kurser.
resten kommer att gå som en dans.

2008-03-07 @ 21:45:01
Postat av: Tobbe

Man tackar!

2008-03-08 @ 18:24:44
URL: http://malandro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0