Snart midsommar!

Äntligen så är alla måsten slut, tentorna är över och vätternrundan är till ända, men ändå har jag svårt att slappna av. Men det är nog för att jag ska fixa lite innan midsommar. Jag och Eleonore åker ju upp igen till Åbytorp torsdag eftermiddag. Mycket bilåkandet blir det...å inte billigt heller med tanke på bensinpriset.

Jag tänkte visa en fin bild jag tog när jag var på väg hem från Åbytorp i söndags...tycker bilden är fantastiskt snygg...i alla fall med tanke på att jag tog den från bilen, medan jag körde, på fri hand och utan att titta i kameran med fönstret nedvevat. :-)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sjukt fin!

2008-06-18 @ 10:22:30
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0