Snart dags för vätternrundan

Idag efter jobbet åkte jag iväg till Cykelcity i Lund och shoppade grejor. Jag vet inga bra affärer i Malmö och dessutom så tänkte jag ta en sväng förbi Eleonore. Hur som helst så blev det dyrt, 780kr närmare bestämt. Så nu har jag fina omönstrade punkteringsfria däck för 325:- styck(!) samt slang och reflex till bakhjulet. Det jobbiga nu är att jag plöjt ner en del pengar i cykeln nu som inte ens är min...min bror blir säkerligen glad för det(eftersom det är hans) ;-)



Jag har varit lite sugen på att köpa mig en egen cykel faktiskt, har kollat lite begagnat på nätet och det finns en del fina för ca 4000kr och uppåt. Det är sjukt praktiskt med en sån racer, det går fort att ta sig fram, och med det stigande bensinpriset så lär man ju inte ha råd att åka bil snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0