Prisad vare herren, här kommer skatteåterbäringen!

Idag kom skatten! Inte en dag för sent :-) Å massor blev det, jag avslöjar dock inte hur mycket...så nu ska det köpas grejor! Först ut är lite prylar från gents.se, dvs rakborste och raktvål. Sen så får vi se...jag vet att det var massor jag behövde, men just nu har jag lite blackout. Detta säger ju bara att jag egentligen inte är i behov av så mycket ;-)

I veckan blir det en massa capoeira-träning, eller rättare sagt shower. Imorgon är det show hos någon som tar studenten, känns lite pirrigt. Och på fredag ska vi, Estilo Faixa, uppträda på karnevalen i Trelleborg! Sen på kvällen ska jag fira mina tentor tillsammans med Eleonore som kommer hem från Portugal med massor av presenter till mig ;-) Jag har köpt mig en flaska riktig champagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0