Äntligen i mål!

Ett års väntan är över! Äntligen fick jag gå i mål i Motala. Det var verkligen skitjobbigt och vi får se om det blir fler gånger. Just nu lutar det inte åt det :-) Måste ändå säga att de 26 första milen gick riktigt bra. De fyra sista var de värsta i mitt liv...kändes som om det aldrig skulle ta slut.

Värsta krämpan under vättern måste nog vara mitt vänsterknä som började göra ont efter sisådär drygt 15-20 mil. Annars så har det mest gjort ont i axlarna och rumpan(som ändå klarade sig bra!). En annan krämpa som jag missade att jag skulle få var solbrännan, jag har bränt både vader och näsa....kul kul.

Slutgiltiga tiden blev 15h 52min. Vilket får sägas vara riktigt bra med tanke på att jag bara cyklat 30 mil innan...hihi.

Äntligen!

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Min Älskling :)PUSSAR

2008-06-15 @ 10:53:19
URL: http://missellie.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vilken prestation!!!

2008-06-15 @ 11:24:20
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Christina o Håkan

Oj, oj vilken prestation, vi gratulerar!

2008-06-15 @ 19:58:30
Postat av: Rickard

Snyggt jobbat! Om Gustav Vasa uppfann Vasaloppet vem var det som cyklade runt Vättern första gången? Tycho Brahe? Och gjorde han det åt andra hållet (som G Vasa) också?

2008-06-19 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0