På västfronten intet nytt

Jaha...här händer inte så mycket just nu. Rätt skönt måste jag säga. Jag har haft en viloperiod ett tag nu där jag inte gjort något vettigt alls om kvällarna. Man behöver det ibland. Helgen bjöd på, som tidigare nämnt, föräldrarbesök och 60-års kalas. Det var riktigt trevligt, kul att få träffa föräldrar, farbror och en kusin man inte sett på typ 18 år.

Imorgon får jag besök av min bror, fru och deras två barn, det blir trevligt! Jag jobbar ju om dagarna så de får underhålla sig själva då, men vi har kvällarna att umgås på. Vi får hoppas på fint väder så de kan bada.

För övrigt funderar jag på om man ska ha cykelhjälm till jobbet...jag vet, det är sjuk nördigt, men trafiken när man åker till och från jobbet är inte att leka med...

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Fler cykelhjälmar åt folket!

2008-07-14 @ 21:36:45
URL: http://missellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0