Föräldrar på besök

I helgen har jag fått celebert besök av mina föräldrar. Vi ska nämligen till min farbror och fira hans 60-års dag här i skåne. De är nu ute och strosar lite i Malmö medan jag tvättar...inte så lätt att hitta tvättid nu när man är working man. När man pluggade gick det ju att tvätta på en förmiddag.

För övrigt så har jag fått och monterat min nya kylning till grafikkortet, en stycken Accelero S1 rev.2. Så nu är datorn riktigt tyst, och jag är riktigt nöjd! Det som låter mest nu är hårddiskarna och ev. processorfläkten. Får se om jag byter processorfläkten också, men det får bli i framtiden. En intressant sak är att grafikkortet blev ca 5 grader kallare med nya kylningen som är passiv än när jag hade fläkt på...det är nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0