Lång dag

Har varit en lång dag idag, åkte in till skolan vid 10.00 och hem vid 19.30. Vi kom inte speciellt långt på labben i Internet inuti heller. Men vi har nog fått lite mer insikt i programmet. Fortsättning följer imorgon...suck! Som en liten bonus tänkte jag visa vår fina CD-server vi sitter och programmerar.

Axis CD-server

Jag syndade lite på hemvägen och köpte mig en grekiskt sallad, den var dyr(49kr) och inte speciellt god heller...Hade ingen större lust att ställa mig och göra mat. Måste skaffa mig mer disciplin om det ska bli något beach '08.

I helgen på lördag ska jag iväg med Rickard och kolla på Freak Kitchen i Linköping! Ska bli jäkligt skönt med ett break från skolan även om det inte är så länge kvar till det långa lovet. Jag blir ledig i ca 3 veckor! Den lönar sig att plugga ordentligt och slippa omtentor. Efter lovet är det bara tre kurser kvar innan det är dags för exjobbet. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0