Snart jul :-)

Det lackar mot jul, och jag har inte ens julpyntat, men jag tänkte hinna med det ikväll när jag har tvättid. Imorgon är det tänkt att jag ska åka hem mot Åbytorp, men vi får se. Det är inte klart än om Eleonore får åka hem från Thailand.

Idag jobbar jag hemifrån. Det skulle komma hit folk och besikta lägenheten, eller nåt, eftersom polisen ska bygga ut där jag bor. Sen så tänkte jag hinna med och klippa mig om det finns tid idag. Är ju långhårig som en hippie. Sen får vi se hur mycket tid det blir över till att jobba. Jag ska läsa igenom och komma med kritik på en rapport vi ska opponera på.

Exjobbet går bra, även om det börjar bli lite segt nu. Vi har lagt till lite i protokollet för att kunna stödja signering. Men vi kommer nog inte implementera det. Det kommer ta alldeles för lång tid. Det är ju bara två veckor kvar innan jul. Och vi tänkte vara lediga över jul, men visst går det att skriva lite under julen också. Efter juluppehållet måste rapporten i princip vara klar, och då är det dags att förbereda presentationen. Sen jävlar! Då är man civilingenjör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0