Lugn helg

Tanken var ju att jag skulle åka hem i helgen för att hämta Eleonore, men det blev ju inte av.
Så nu blev helgen helt plötsligt totalt obokad. Så nu passar jag på att göra just precis ingenting :-) Tog en ordentlig sovmorgon till drygt 10.00. Sen har jag varit till Clas Ohlson och tittat efter ram till min Hans Lindström tavla, men de hade ingen snygg. Gallerix hade däremot mycket finare.



Har även passat på att göra matlådor, gjorde Lasagne på 1kg köttfärs! Det blev 7 madlådor, inkl. mat till mig själv också. Det är ett recept av Per Morberg, rekommenderas! Ingen bantarmat, men ack så gott! Jag får passa på att bulka nu innan det är dags för operation sexpack nästa år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0