Trötter

Urk, träningen idag gick inge bra. Var hur seg som helst. Jag tror faktiskt jag har en viss överträning. Så jag funderar faktiskt på att skippa fredagsspinningen, mmm jag vet, det bär emot lite. Vi får se hur jag mår då.

Annars så händer inte så mycket(förbannad lögn, det händer massor, har som vanligt en hel del att göra i skolan), livet glider på som vanligt :-) Tänkte posta ännu en youtube-video. En rätt skön låt från en genre som jag egentligen inte alls gillar, men den är med i Heineken-reklamen så då blir den bra :-)


Kommentarer
Postat av: MissEllie

typiskt killar och gilla en öl reklam *skrattar* Puss Älskling!

2008-04-17 @ 11:13:56
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0