Skolk igen!

En gång ingen gång, två gånger en vana...eller kanske inte. Men nu är det i alla fall andra gången jag hoppar över träningen utan giltig anledning. Jag vet inte vad som gör att jag varit så seg på sistone. Vila behöver jag i alla fall. Så nu ska jag glo på en kass film i soffan och bara tokslappa. Sen måste jag nog planera vad som ska göras i veckan.

Jag tror jag behöver investera i en kalender. Det börjar bli en del saker att hålla i huvudet nu och interminnet räcker inte riktigt till ;-) Har tidigare använt min kalender i datorn, men det kan vara bra att ha något portabelt också.

Snart ska jag beställa ny rakhyvel också! Löningen(läs studiebidrag) kommer ju snart så då ska jag beställa min safety razor. Gammal hederlig rakhyvel med ett blad :-)

Kommentarer
Postat av: MissEllie

Vila e bra, sen ska man ta en sak i taget.
Kalender är en bra idé jag kanske har en över.... ska leta.

Puss

2008-04-21 @ 19:35:53
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0