Ny vecka, nytt schema

Så då var helgen slut igen...men det har varit en trevlig helg! Jag hoppade över spinningen i fredags, det behövdes verkligen. Har varit skönt med några vilodagar i helgen, även om det hade varit skönt med fler :-) Det har varit grymt fint väder i helgen!

I lördags så var det dags för årets första gräsklippning! (Jag ansvarar för gräsklippningen i BRFen där jag bor.) Sen så var jag och Eleonore och åt på Restaurang Ribersborg. Det var mysigt, men det blev ett lite kort besök, vi var båda så hungriga så vi åt lite väl fort :-) På kvällen åt vi en god thaigryta med grön curry och njöt tillsammans med en flaska rött.

Idag så var det dags för årets första cykelrunda! Jag och Gustav tog oss en tur till bokskogen i Torup. Vädret var kanon och det blev en trevlig utflykt(ca 3 mil), vi hade med oss kaffe, bananer och mackor. Än så länge har skogen inte 'blommat' ut, men solen värmde gott så det gick ingen nöd på oss. Torup är ett väldigt populärt ställe upptäckte vi, det var många som hade åkt bil ut dit, men få cyklister, aj aj! Slöisar ;-)

Nu på kvällen har jag tränat akrobatik och haft styrelsemöte med Estilo Faixa, så dagen har verkligen varit fullspäckad. Och nästa vecka lär bli fullspäckad även den, det finns nämligen massor att göra i skolan. Men det ska nog gå det också.

Kommentarer
Postat av: MissEllie

får ta ett längre besök på Ribban en annan dag :) och ett besök i bokskogen.. fast jag cyklar nog inte dit.... Puss

2008-04-20 @ 22:43:25
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Ola

Det var kul läsning! Va sugen jag blev på o cykla en sväng. Jaså du klipper gräset därnere. Tänkte på att du alltid gjorde det hemma förr me. Du måste tycka det är kul med lite gräsklippsmotorljud :D / Ha det bra! Ola.

2008-04-21 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0