Näste man till rakning!

Igår var det dags för andra gången att raka sig. Det gick mycket bättre. Inte trycka för hårt med hyvlen! Måste säga att det känns otroligt coolt att raka sig med en "riktig" rakhyvel. Manlighetsfaktorn är mycket hög :-) Nu är jag även sugen på att utöka mitt sortiment med en rakborste och raktvål. Det ska vara roligt att raka sig.


Det blev även en åktur igår med Bertils vrålåk, en Jaguar XF. Jag och Eleonore tog en sväng på motorvägen och en liten sväng förbi Ribban i det fina vädret. Motorn är en 2,7 liters diesel V6:a med 207hk och 435Nm. Tekniskt avancerad bil som går hem hos en tekniknörd som jag :-) Backhjälp fanns i form av en vidvinkelkamera så man såg klart bakåt. Mycket enkel att parkera med.

         



Kommentarer
Postat av: MissEllie

flådigt värre va det!

2008-04-27 @ 14:04:23
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0